Tüketici Haklari – Cayma – İptal İade Koşullari

İADE
100% müşteri memnuniyeti amaçlayan lordkilac, kendi tarafından kaynaklanan hataları hemen telafi eder. Ve ürünün yenisini yaparak alıcıya gönderir. İade edilecek ürünler için şu adımlar takip edilir.
1- Şikayet sahibinin iddiası sipariş detayları bölümünden dikkatlice incelenir.
2- Gerekirse şikayet sahibinden hatalı olduğu iddia ettiği yerin veya ürünün fotoğrafı istenir.
3- Üründe lordkilac'dan kaynaklanan herhangi bir hata var ise, hatalı ürün istenir ve hemen yenisi hazırlanarak bedelsiz olarak yollanır. Tarafımızdan yapılan bir hatada ödeme iadesi yapılmaz. Ürünün yenisi ve doğrusu bedelsiz olarak yapılır ve size tekrar gönderilir.
SİPARİŞ İPTALİ
Siparişiniz işleme alınmadan yani "Onay Bekleniyor" konumunda iken iptal edebilirsiniz. "Hazırlanıyor" konumunda olan siparişiniz artık işleme alındığı için iptal etme hakkınız olmayabilir. Sipariş iptali tarafımızdan yapılmaktadır. İptal etmek için aşağıdaki mail adreslerimizden bize ulaşabilirsiniz.

lordkilac@gmail.com
 
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.